Miley Cyrus Mike Will made it 23 Ft Juicy J & Wiz Khalifa

Video Rating: four / 5

Tags: , , , , ,
| October 16th, 2013 | Posted in Miley Cyrus |

24 Responses to “Miley Cyrus Mike Will made it 23 Ft Juicy J & Wiz Khalifa”

  1. JemmaDavey_ Says:

    mid life crisis for miley. I’m sure of it.

  2. megamigit23 Says:

    my ass there?

  3. trayannarenee2011 Says:

    true i understand 100% she tried to twerk lol

  4. charlotte chamberlain Says:

    shes smoking now ughh I cant believe shes doing this

  5. Lele Norwood Says:

    LOL AYEE THAT IS TURE THO

  6. Lele Norwood Says:

    LOL I LOVE THAT SONG 🙂 AND WHY SHE CHANGE

  7. Justin Shamblin Says:

    Imagine what Micheal Jordan is thinking after watching this?

  8. WildChild80 Says:

    I noticed something weird in Justin Biever on this video of him.

  9. Abercrombie Fitch Says:

    umm miss or who ever you i am not being racist but I am saying miley changed so much and calm the heck down

  10. jifyum07 Says:

    How can someone twerk with no ass?

  11. Adam Flores Says:

    megamigit23 you must be retarted and not know good music

  12. Nae2588 Says:

    your ass here

  13. megamigit23 Says:

    worst song ever! anyone who fucking likes this or anyone in it is FUCKING RETARDED AS SHIT!!

  14. justjaysiaa Says:

    REALLY ?! what a country we live in… so she has to be black to be “ghetto”
    so you’re saying all bllacks are ghetto? c’mon now!!!

  15. Abercrombie Fitch Says:

    James you are sooooo right! 😀 . White girl trying to act ghetto….. no racism

  16. MyBiskits Says:

    beat is hot tho.

  17. aylin vivien Horan Says:

    i like this song

  18. tetra digm Says:

    what a surprise. a song by a black person thats nothing but a repetitive simplistic “beat” of the exact same sound over and over, with some annoying and shitty sounding simplistic synth in the background. lord forbid these people actually put some effort into this shit.

  19. trayannarenee2011 Says:

    do she have to be black to do wat she is doin

  20. trayannarenee2011 Says:

    its funny how everybody downing miley cuz she a white girl that twerked i just think all yall some haters mad cuz she getting the attention that yall want

  21. PTC204 Says:

    Hey Guys!
    I am proud to present my latest Cover/Remake of Mike Will Made-It “23” ft. Miley Cyrus, Juicy J, Wiz Khalifa.

    Just click my profile and you will see the video! IF you like what you see please THUMBS UP so others can also see the video 🙂

    Thank you for your time, and God Bless

  22. cayley taylor Says:

    she ruined bulls jersies for me

  23. paige thurman Says:

    I like it…but I think it’s sick at the same time..

  24. scooby172 Says:

    :/